Papier toaletowy Elfi - 3 warstwy
Papier toaletowy w formie, jaką znamy współcześnie zawdzięczamy Josephowi C. Gayetty’emu. To on w roku 1857 wprowadził na rynek pierwszy fabryczny papier toaletowy, rozpoczynając tym samym prawdziwą rewolucję w branży. Obecnie papier toaletowy występuje najczęściej w postaci wstęg o szerokości ok. 9 cm nawiniętych na bobiny (rolki). Wstęgi mogą mieć 2 lub 3 warstwy oraz poprzeczną perforację, która ułatwia oderwanie pojedynczych arkuszy papieru z rolki. Taki jest właśnie papier toaletowy Elfi.
Jak powstał papier toaletowy Elfi?
Jako producent papieru toaletowego oraz innych produktów higienicznych staramy się odpowiedzieć na potrzeby zróżnicowanych odbiorców. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz doskonale wyposażonym parku maszynowym postanowiliśmy stworzyć markę własną. Tak właśnie powstał papier toaletowy Elfi, który jest obecnie dostępny w ramach linii produktów Friendly i Fantasy.
Papier toaletowy Elfi Friendly
Linia produktów Friendly to linia produktów budżetowych o podwyższonej jakości. Nasz papier toaletowy charakteryzuje się niską ceną, która idzie w parze z wydajnością oraz aspektem wizualnym. W większości tani papier toaletowy jest szary i szorstki, papier Elfi jest miękki i ma uniwersalny biały kolor, dzięki czemu doskonale komponuje się we wszystkich wnętrzach.
Papier toaletowy Elfi Fantasy
Papier toaletowy z linii produktowej Elfi Fantasypowstał na bazie wcześniejszych produktów Elfi Premium. To sprawia, że papier toaletowy Elfi Fantasy to aż 3 warstwy ultra miękkiej, a zarazem super trwałej celulozy, która nie powoduje podrażnień i jest przyjemna w dotyku również dla delikatnej skóry dziecka.
Dlaczego wybieramy produkty Elfi?
Marka własna naszych zakładów produkcyjnych oferuje szeroki wachlarz wyboru produktów – do rozwiązań budżetowych, po artykuły higieniczne premium. To sprawia, że w bogatej ofercie handlowej Elfi każdy, nawet najbardziej wymagający Klient znajdzie coś dla siebie. Dodatkowym atutem naszych rozwiązań jest relatywnie niska cena w porównaniu z konkurencyjnymi produktami.